سئو و بهینه سازی موتورجستجوگر در شیراز

.
برچسب ها متا و بهینه سازی سایت
توسط Kevin Vertommen18 دسامبر 201237 نظرات

14
32
26
اشتراک گذاری

این پست بخشی از یک مجموعه به نام اصول SEO برای طراحان وب است.
چگونه برای ایجاد یک URL ساختار در جستجوگرها به دوستان
مشکل مطالب تکراری و چگونه آن را حل
این پست بخشی از یک مجموعه به نام عجیب و غریب و HTML غیر معمول است.
چگونه برای ایجاد عناصر HTML خود را با اجزای وب سایت
نکته سریع: نحوه استفاده از HTML5 “تصویر” برای تصاویر پاسخگو

بسیار اشتباه است که آن را به اثر متا تگ ها بر روی رتبه بندی موتور جستجو است. برخی از تگ اغلب در گذشته مورد استفاده قرار گرفت، اما از آن زمان قدرت خود را از دست داد. به طوری که هنوز هم برای جستجوگرها برچسب ها مفید هستند و که نیست؟

برچسب ها متا چیست؟

متا تگ ها را موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری در مورد یک صفحه وب. این اطلاعات ضمنی است، به این معنی است که آن را به بازدید کنندگان از خود صفحه وب در قابل رویت نیست.

متا تگ ها را می توان در قسمت <head> عنصر از یک صفحه وب یافت می شود. من در گذشته خواسته شده است اگر متا تگ ها را می توان در <body> این یک صفحه قرار می گیرد، اما بهتر است به این کار نیست. با قرار دادن تگ های متا در بدن، بعضی از مرورگرها ممکن است آنها را به رسمیت نمی شناسد و شما اساسا ایجاد نشانه گذاری نامعتبر است.

اغلب، متا تگ ها یک ویژگی نام، که مجموعه یک نوع از ابرداده باشد. ارزش این فراداده از طریق یک ویژگی محتوای بیان شده است. تمام انواع معتبر نام- مقدار شما می توانید در تگ های متا استفاده وجود دارد، بنابراین اجازه دهید یک نگاهی به برخی از آنها.
برچسب ها متا شما در سراسر آمده

اجازه دهید به سرعت اجرا کردن چند تگ متا است که می تواند در یک صفحه وب یافت می شود.
توضیحات متا

متا تگ است که احتمالا یکی از متا تگ ها مفید است. همانطور که از نام نشان می دهد، آن را می دهد موتورهای جستجو یک توضیح کوتاه در مورد صفحه. آن را مانند این به نظر می رسد:
1

<نام متا = “توضیحات” محتوای = “همه چیز شما نیاز به تگ های متا برای بهینه سازی موتور جستجو می دانم” />

این تگ استفاده می شود به یک قدرت رتبه بندی خیلی بیشتر است، اما به روز رسانی الگوریتم اثر آن را کاهش داده اند. آن را نمی خواهد بهبود رتبه خود را، با این حال، متا تگ هنوز هم می تواند مفید باشد دلیل آن است که در صفحات نتیجه موتور جستجو استفاده می شود.

این به این معنی است که آن را هنوز هم می تواند بهبود نرخ کلیک کنید از طریق صفحات خود را. پس از همه، کلماتی را که پرس و جو جستجو کاربران مشابه باشند به صورت سیاه مشخص شده است. به همین دلیل یک صفحه خوب (که اهرم کلمات کلیدی) می توانید بیشتر مربوط به کاربر ظاهر می شود، بهبود شانس او ​​را / او کلیک کردن بر روی آن. طول توصیه شرح 160 کاراکتر است.

اما چه اتفاقی می افتد اگر شما یک توضیحات خالی است و یا اگر شما به شرح متا تگ استفاده کرده اند نیست؟ موتورهای جستجو هنوز نمایش داده خواهد شد یک متن کوتاه در SERPs، اما آنها ایجاد یک خود را دارند. بسیاری از این عنوان خوب به عنوان که باید باشد نیست، به این معنی است که شما از دست رفته در یک فرصت برای متقاعد کردن کاربر به کلیک بر روی صفحه.
متا روبات

ما قبلا در مورد تگ متا روبات در آموزش های قبلی صحبت کردیم. برای کسانی از شما که این فرصت را به خواندن آن هنوز، در اینجا یک توضیح کوتاه است:

برچسب متا روبات مورد استفاده برای مدیریت دسترسی به یک صفحه وب تنها برای موتورهای جستجو. شما می توانید اجازه یا عدم اجازه موتورهای جستجو به صفحه اول صفحه، لینک خود را دنبال کنید و یا آرشیو آن. برای مثال:
1

<نام متا = “ربات” محتوای = “NOINDEX، NOFOLLOW” />

این متا تگ ها می گوید موتورهای جستجو به صفحه اول صفحه و جلوگیری از آنها را از دنبال کند. اگر شما اتفاق می افتد به استفاده از دو نظر متضاد (به عنوان مثال از index noindex)، گوگل را به گزینه محدود تر را انتخاب کنید.

چرا این تگ برای سئو مفید است؟ اول از همه یک راه ساده برای جلوگیری از شاخص بندی محتوای تکراری، برای مثال نسخه قابل چاپ صفحه است. همچنین ممکن است برای صفحات ناقص و یا صفحات با اطلاعات محرمانه مفید باشد.
عنوان

مشخصات فنی، تگ عنوان یک متا تگ نیست اما اغلب به همان سبد قرار داده است. من آن را در این لیست قرار دادیم چون آن را برای بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم است.

تگ عنوان در تمام اسناد HTML مورد نیاز است و آن را به عنوان سند تعریف می کند. نشانه گذاری به نظر می رسد، مثل این:
1

<TITLE> عنوان صفحه </ TITLE>

بسیار ساده و بسیار قدرتمند است. عنوان نشان می دهد تا در دو مکان مختلف؛ در بالای یک مرورگر وب و در صفحات نتیجه موتور جستجو. این به این معنی است که این تگ در نفوذ سنگین در رتبه بندی موتورهای جستجو.

عنوان خوب باید شامل کلمات کلیدی و بهتر است برای استفاده از این کلمات کلیدی در آغاز از عنوان. به یاد داشته باشید که اگر این کلمات با عبارت جستجوی کاربر مطابقت، آنها را به صورت ضخیم نمایش داده شود.

یکی دیگر از چیزی است که شما باید در ذهن داشته باشیم طول است. گوگل عناوین تا 70 کاراکتر محدود، به طوری که گاهی اوقات ممکن است شما را به بازنویسی یک عنوان را به آن جا.

دن که Shure نوشت: مقاله شگفت انگیز در مورد عنوان، نام عنوانهای خود را یارای مقاومت با کلیک بر روی ارزش و ویروسی. چیزهای واقعا جالب با بسیاری از راهنمایی.
دیگر برچسب ها متا

پس از تحت پوشش برخی از رایج متا تگ ها، اجازه دهید نگاهی به برخی از نامزدها کمتر آشکار است.
متا نوع محتوا (مجموعه نویسه)

برچسب نوع محتوا متا استفاده می شود برای تعریف انکودینگ از یک وب سایت. بهتر است برای اضافه کردن این قطعه از اطلاعات برای جلوگیری از مرورگرها را از حدس زدن رمزگذاری کاراکتر که می تواند منجر به نمایش مشکلات، اما آن را رتبه بندی و یا CTR تحت تاثیر قرار نمی.

شما ممکن است با فرم نوع مطلب دیگر آشنا:
1

<META http-equiv را = ‘نوع مطلب: مطالب =’ نوع = text / html به. مجموعه نویسه = UTF-8>

هر چند این روزها آن را کاملا قابل قبول برای استفاده کوتاه تر، مدل مجموعه کاراکتر عقب سازگار است.
1

<مجموعه کاراکتر متا = “UTF-8″ />

این برچسب باید قبل از هر عنصر حاوی متن شامل تگ عنوان که ما در مورد صحبت کرده ام قرار می گیرد،.
کلمات کلیدی متا

این تگ استفاده می شود مفید باشد، اما آن را ندارد ارزش نیست. بدون موتور جستجوی بزرگ با استفاده از کلمات کلیدی متا برای قضاوت در مورد محتوای یک صفحه امروزه.

در تگ کلمات کلیدی متا شما می توانید چند کلمه کلیدی در مورد محتوای صفحه را ذخیره کنید. با این حال، آن را رتبه بندی خود را بهبود نمی بخشد. اگر می خواهید به پیاده سازی آن (هر چند من نمی توانم تصور که چرا شما)، استفاده از فرمت های زیر است:
1

<نام متا = “کلمات کلیدی” محتوای = “متا تگ ها، بهینه سازی موتور جستجو” />
زبان متا

این تگ قبلا مورد استفاده قرار گرفت برای تعریف زبان از یک صفحه وب. اطلاع خوانندگان صفحه نمایش و دیگر پردازنده های متن به چه زبانی آنها باعث می شود در حال برخورد با محتوای وب در دسترس است. این است که چگونه از تگ متا زبان می اعلام محتوای در فرانسه تحویل داده است.
1

<META http-equiv را = “محتوای زبان” محتوای = “FR” />

با این حال این روزها به عنوان کار برکنار شده است. در عوض، کنسرسیوم شبکه جهانی وب به شما توصیه می زبان محتوای خود را تعیین در یک ویژگی، به جای یک متا تگ:
1

<HTML لنگ = “EN”>

ما ادعا میکنیم که اگر شما فقط به یک چیز باید زبان برای اهداف پردازش متن اعلام، و این که اوصاف باید برای آن، نه روش های دیگر استفاده می شود. - W3C

این هم می تواند به عناصر دیگر، اگر زبان از محتوای موجود اتفاق می افتد به طور پیش فرض از شما فقط در <HTML> عنصر تعیین کرده اید متفاوت است:
1

<P لنگ = “ES”> من gusta ..
Notranslate

گاهی اوقات، گوگل یک لینک به یک ترجمه در SERPs فراهم می کند. اما ممکن است شرایطی که در آن شما نمی خواهید این اتفاق می افتد وجود دارد. اگر شما نمی خواهید گوگل ترجمه صفحه، اضافه کردن این متا تگ:
1

<نام متا = “گوگل” محتوای = “notranslate” />
تازه کردن

با این تگ شما می توانید مرورگر دستور به طور خودکار به صفحه بعد از یک مقدار مشخصی از زمان را تازه کنید. کد زیر، برای مثال، تازه صفحه پس از 30 ثانیه:
1

<META http-equiv را = “تازه کردن” محتوای = “30”>

همچنین ممکن است به هدایت کاربر به یک صفحه دیگر پس از این تازه کردن. نگاهی به مثال زیر:
1

<META http-equiv را = “تازه کردن” محتوای = “30؛ URL = ‘HTTP: //website.com”>

استفاده از این برچسب توسط W3C دلسرد دلیل آن می تواند برای کاربران ناخوشایند. علاوه بر آن هیچ تاثیری در رتبه بندی موتور جستجو ندارد.
نتیجه

به عبارت ساده، سه متا تگ ها شما باید خودتان را با نگرانی وجود دارد: متا تگ توضیحات، تگ متا روبات و عنوان (یک بار دیگر، از لحاظ فنی یک متا تگ اما اغلب به عنوان یکی).

تگ های توصیفی استفاده شده است برای نشان دادن اطلاعات بیشتر در مورد محتوای صفحه وب. موتورهای جستجو از آن استفاده کنید در SERPs است. برچسب ربات می توان برای جلوگیری از محتوای تکراری، صفحات محرمانه یا قطعات ناتمام وب سایت خود را از ایندکس شدن استفاده می شود. در نهایت، یکی از مهم ترین بخش های تگ عنوان است. آن را در زیر 70 شخصیت ها و کلمات کلیدی اهرم در آن نگه دارید.

در گذشته، متا تگ کلمات کلیدی بسیار قدرتمند بود، اما آن روزها رفته. بهتر است به تنهایی آن را ترک. دیگر متا تگ ها کمتر مهم (که آن را به SEO می آید) هستند تگ زبان، برچسب محتوا، برچسب تازه و برچسب